کنجاله سویا

کنجاله‌ها از نظر پروتئین و مواد غذایی غنی هستند و برای خوراک‌دهی به ماکیان، ماهی‌ها و دیگر حیوانات ارزشمند هستند. کنجاله‌ها را معمولاً پیش از فروش به قطعات کوچک‌تر می‌شکنند یا آرد می‌کنند. کنجاله برخی دانه‌ها از جمله کرچک ودرخت جلا برای خوردن سمی است و از آن‌ها تنها به عنوان کود بهره می‌گیرند.

کنجاله‌های روغنی به خاطر داشتن میزان پروتئین  ، می‌تواند به عنوان مکمل غذایی در نظر گرفته‌شود. شماری از کنجاله‌های روغنی به ویژه انواع خوراکی آن، برای فرایندهای زیست‌شناختی به عنوان سوبسترا، پیشنهاد شده‌اند. از آنها در فرایند تخمیر برای تولید آنزیم‌ها، آنتی‌بیوتیک‌ها، قارچ‌ها، ویتامین‌ها و آنتی‌اکسیدان‌ها و سایر موارد استفاده شده‌است.

لذت ارائه خدمت به مصرف کننده نهایی وقتی از مسیر تامین ، نگهداری و توزیع مویرگی مناسب می گذرد و چرخ رشد صنعت دام کشور را به حرکت در می آورد بسیار شیرین است ، ما این شیرینی را از سال ۱۳۹۴ تا کنون با تامین و نگهداری و توزیع قانونمند حدود ۷۷۷۰۰۰ تن کنجاله سویا تجربه کرده ایم و توانسته ایم با اتکا به توانمندی مجموعه مدیران توانمند گروه خود حدود ۳۰% واردات نهاده های دامی را تامین و توزیع نماییم.

  نظرات